Jag har hittat en lägenhet!

Jag var överlycklig när jag och J flyttade till denna lägenheten men nu är jag ännu lyckligare då jag har hittat min första helt egna lägenhet. Den ligger några mil från där jag bor nu, men dessutom en 25 minuter närmare Norrköping än vad jag just nu bor.

Det finns gratisbuss ner till stationen, gratis utomhuspool och ja lägenheten kostar endast 2500 kr per månad. Detta pris för en lägenhet på 42 kvadratmeter. Tyvärr saknar jag balkong men jag bor på markplan så det gör faktiskt ingenting. Får plats med de sakerna som jag tänkte ta från pappas lägenhet och det ska bli spännande att få bo i en ny stad äntligen.

Har blivit lagom trött på denna lilla staden där alla är inskränkta och min enda vän har varit J. Nu har jag åtminstone två klasskamrater i stan jag flyttar i och jag behöver komma så långt jag bara kan ifrån denna staden just nu.

Allt får mig att tänka på pappa och ja skulle jag bo kvar så skulle jag antagligen bli ganska deprimerad i längden.

Fotona är ifrån en identisk lägenhet och inte den jag kommer få flytta in. Men den 4e bilden visar åtminstone hur lägenheten kommer se ut. 🙂

DSC_0819 DSC_0820 DSC_0821 Screenshot_2014-07-12-11-23-58

Kommentera

