tankar och besök från andra sidan.

Folk envisas att fråga hur jag mår och samtidigt verkar vänta på att jag ska bryta ihop. Sanningen är att jag faktiskt har brutit ihop mycket långt innan pappa dog. Nu känner jag däremot att hans ande är hos mig hela tiden och varför ska jag då bryta ihop? Jag kanske inte kan prata med honom som förut men han finns alltid där hos mig.

Det är som några veckor sedan så vet jag att han besökte mig i mina drömmar. Det är tydligen enklare för de döda att besöka en via drömmarna då det inte krävs för mycket kraft ifrån deras sida eller så. Men inte nog med det för några dagar sedan så tog jag av någon anledning ett foto ut i rummet (som i min och Js lägenhet räknas som tvrum och sovrum) och på ungefär alla foton utan något enstaka så fanns där en stor orb.

Så jag känner mig inte ensam, min pappa finns alltid hos mig även att jag inte ser honom. Kanske befann han sig hos mig den kvällen för att kolla på tv, eller så ville han bara kolla till mig då jag höll mig uppe 3 timmar längre än planerat.

Så de döda överger oss inte utan de finns alltid där hos oss.

 Bilderna som bifogas är den orb bilden jag tog den kvällen men även en minnesbild från turkiet då pappa och jag var där 🙂

 

Kommentera

