Helst av all skulle jag vilja åka iväg…

Bild

Eftersom det just nu känns som att mycket sker i mitt liv så skulle jag helst vilja åka iväg någonstans och bara vila.

Men jag har skolarbete jag måste göra, jag har mitt extrajobb och jag har allt med pappa att tänka på.

Så istället försöker jag gömma mig i allt jobb för det är en av de stunderna då jag glömmer bort allt som sker i mitt liv och gärna gömma mig i en bok när jag inte jobbar.

Jag behöver som sagt vad mina tillflyktsplatser att gömma mig på för att inte bli helt tokig.

Men sanningen är att jag faktiskt funderar på att låna en bok om avslappning/meditation på biblioteket och se om tipsen som kan finnas i dessa böcker kan hjälpa mig för jag vill som sagt vad kunna koncentrera mig på en sak utan att konstant känna mig stressad. Tror tom att mina eksem har blivit värre just för all denna stress, inte hjälper det när jag inte kan fylla på med salvan som verkligen fungerar, utan jag är fast med salvor från apoteket som är receptfria och därför knappt hjälper.

Nä jag behöver helt enkelt lära mig att slappna av och så borde allt bli bättre. Hoppas jag åtminstone.

BildBild

Kommentera

