Varför gör läkarna inget?

Det känns som om läkarna inte gör ett dugg just nu för min käre pappa. De kan inte ge honom medicin för de symptom de vet att han har för nej det kan ge han nya symptom så han är helt utan medicin samtidigt som de har noll koll på vad som egentligen är fel på honom.

 

De har gjort ännu en magnetröntgen och hoppas på att denna ska ge svar på vad som är fel på honom men svaret kan komma imorgon eller på måndag. Han ligger på intensiven just nu och efter att ha besökt honom så är jag fast vid att hela svenska läkarkåren är inkompitenta idioter för inte hjälper de folk som verkligen är sjuka.

Är det så himla svårt att få dit en expert som kan hjälpa honom? Jag är överlycklig om en läkare ala dr house skulle exprimentera på honom bara han blir frisk och tar sig från sjukhuset.

Inte blir det bättre när pappa tycks visa sig tuff och inte visa hur pass sjuk han är heller.

 

Så mest är jag irriterad och förbannad på att läkarna under 3 veckors tid inte har kunnat komma på vad som är fel med min pappa.

Kommentera

