Nya chanser för praktiken

Nu i vår kommer vi ha ett ex antal veckors praktik och tack vare att jag har lämnat in en lapp om vad jag önskar att vara när det gäller praktiken (i vilka städer) så finns det en chans att jag faktiskt kan få ha praktik mycket närmare där jag bor än ute i ingenstans där jag var sist.

 

Tro mig, 2 timmars pendlande vill jag inte hålla på med i 2 veckor, allra minst i 3 veckor senare under våren. Om jag hamnar där jag faktiskt vill vara så har jag en chans att få pendla i 20 minuter varje dag och det är verkligen bättre.

Dessutom har jag en chans att få hamna på ett vanligt fritids, inget som är speciellt. Visst jag älskade att vara där men skolan i sig låg så avlägset så jag avstår helst från att vara ute i ingenstans.

Kommentera

