Börjar få nog av cancer nu.

För några år sedan dog min älskade farfar av cancer, för ca 2 veckor sedan fick jag reda på att min mormor har fått cancer i tjocktarmen.

 

Jag vet att hon är en stark människa, att de upptäckte det i tid och hon fortfarande har en möjlighet att bli opererad och få ta cellgift. Men samtidigt är jag rädd för att förlora min mormor, då hon alltid har varit som en extramamma för mig.

Så just nu med allt i skolan och detta känns det som om jag mår bäst genom att förtränga det hela då jag är livrädd att börjar jag släppa ut känslorna så kan jag inte sluta gråta.

 

Har dock ingen aning om hur stor chans hon har att bli bra med tanke på den cancern hon har dock.

Kommentera

