VFU panik.

Kommer om några få veckor gå ut på VFU/praktik under en vecka på ett fritids nästan 2 mil utanför Linköping och då jag knappast tänker pendla 2 timmar per dag närmare under en vecka så sitter jag just nu och hoppas på att någon student svarar på mina inlägg på skolans anlagstavla om att låna ut deras soffa till mig i en vecka.

Blir ju lite lättare att vara piggare under praktiken om jag får sova ut lite per dag och inte måste gå upp klockan 5 varje morgon.

 

Men jag ser faktiskt fram emot att hamna ut på den skolan även om jag inte har någon aning om exakt vart den ligger än. Men det kommer alltid att lösa sig.

Så på ett fritids utanför Linköping kommer de få ha mig som praktikant under en vecka.

 

Ha en trevlig helg alla

Kommentera

