Ibland kan faktiskt förkyldningar komma lägligt. Visst jag har idag missat 2 föreläsningar som jag antagligen behöver gå på MEN då jag har feber (inte en för hög sådan) plus ont i halsen så prioriterar jag att jobba hemifrån och låta bli att smitta mina klasskamrater.

Detta gör visserligen att jag känner mig som en dålig student men jag tillbringade sammanlagt 16 timmar ståendes ute i regn och kyla under en stadsfest jobbandes så min kropp behöver återhämta sig en bit innan jag vågar mig tillbaka till skolan.

Försöker även hitta böckerna som jag behöver så jag lätt kan plugga hemifrån. Får även erkänna att det är skönt att slippa att åka tåget till och från skolan. Så jag gillar skolan bara inte pendlandet dit och hem. 🙂

Kommentera

