Så blir man student igen

Kanske dags att byta bloggnamn här snart igen. Ska imorgon åka till campus norrköping för att ha min första dag i skolan. Har kommit in så jag kan börja plugga att bli fritidspedagog vilket faktiskt är lite skrämmande men samtidigt riktigt roligt.

 

Det tog mig bara 26 år innan jag lyckades lista ut vad jag faktiskt ville bli och nu blir det bara 3 års pluggande för mig igen. Men det ska bli kul om jag då lyckas hitta till campus norrköping och till alla platser jag måste till förstås.

Men jag får erkänna att jag inte trodde jag skulle komma in då jag var 11e reserv men tydligen kan man ha lite tur. Får se hur morgondagen blir och hur hela klassen känns. Men kul att få umgås med människor lite, bara det inte blir alldeles för mycket för mig förstås 😉

 

6 thoughts on “Så blir man student igen

Kommentera

