Dags för lite äventyr igen

Brukar njuta av en vecka utan sambon i vanliga fall. En vecka att slappna av och göra vad jag vill.

Fram tills nu då jag har varit ensam hemma sedan i lördags och jag har halvt blivit rastlös. Så därför njuter jag av en tågresa till honom imorgon. Han är hos sin familj och är hus och kattvakt. Allt jag egentligen har behövt denna sommaren är att åka iväg och byta miljö och detta ger mig den chansen.

Bara njuta av stället där hans familj bor, naturen och ja en chans att läsa så mycket böcker jag vill.

 

Kommentera

