Glad midsommar/Ibland blir jag bara så frustrerad.

Har första sommaren på länge ett sommarjobb men det som just nu driver mig smått galen är att det i omgångar blir sådana stunder då jag önskar jag kunde prata om vad jag har varit med om att jag skulle kunnaventilera min dag. Men jag har ju sekritess och jag får inte säga ett dugg. Det är då jag börjar fundera på vad andra som jobbar med sekritess gör för att ventilera sig då man inte får skriva om det via blogg, via fb eller tala om det till någon. Ska jag behöva göra en dagbok i min dator där jag skriver av allt jag tycker är spännande med dagen alternativt jobbigt eller ska jag behöva hålla allt inne?

 

Dessutom vet jag inte hur jag ska få min rygg att sluta ömma en smula trots att jag försöker höja upp tex sängar och sånt för att den inte ska ömma. Men det hjälper inte riktigt då jag fortfarande har skolios och hur jag än gör så kommer min rygg alltid ömma.

ibland blir jag bara frustrerad på allt. Men jag får väl trösta mig att jag åtminstone hjälper en att leva ett så normalt liv hon kan genom att jag är där som hennes händer och fötter samtidigt som jag vet att min midsommar knappast blir festlig. Den är snarare fylld av jobb och ännu mer jobb.

 

Ha en trevlig midsommar allihopa och njut av det fina vädret och den goda maten.

Kommentera

