Det finns alltid anledningar..

Jag lovar att det finns en anledning till varför jag inte bloggar så mycket och det är för att jag anser att mitt jobb inte riktigt är så spännande att blogga om. Jobbar ju deltid som marknadsundersökare via telefon. 

Hur kul är det då att höra om folks idiotiska kommentarer eller hur de agerar mot en i telefon? jag tror många redan vet hur de agerar mot de som ringer en och stör genom att de vill att du ska ställa upp i en marknadsundersökning.

Men vi är mänskliga och många gånger så sitter jag och försöker hålla mig för skratt pga folks kommentarer då jag pratar med flera olika sorters människor. Har pratat med halvdöva tanter som tror man pratar om något annat än vad man gör och folk som kommer med konstiga kommentarer som man knappt förstår. Men även folk med en sådan dialekt som gör att du knappt förstår vad de sa & de blir ilska för att man frågar vad de menar.

 

Ja då vet ni varför jag undviker bloggen. Trots att jag har haft lust att skriva ner saker som folk har sagt till mig. Kanske jag borde göra det då många skulle haft lika kul åt det som mig.

Kommentera

