Arbetsintervju imorgon/Vad är en telekommunikatör?

Har imorgon en arbetsintervju hos företaget Cellit, där jag om jag får jobbet kommer jobba som telekommunikatör. Tillbringade gårkvällen med att lista ut vad som är skillnaden mellan en telekommunikatör och en telefonförsäljare. Som jag har tolkat det så ska jag erbjuda gratistjänster till folk istället för att tvinga folk att handla saker av mig.

Men jag är inte helt säker. Dock är det lite skrämmande då jag faktiskt har hittat en trevlig plats att ha fas3 på samtidigt som arbetsförmedlingen har planerat att jag får pengar från försäkringskassan. Men får jag välja mellan fas3 på ett katthem med riktigt trevliga människor och ett utmanande jobb (som tyvärr innebär att jag måste pendla varje dag) så tar jag nog det sista. Jag behöver göra något på dagarna.

Kommentera

