Mycket babbel om ingenting

Jag vet egentligen inte varför jag inte har bloggat under den sista tiden, det har bara inte blivit så. Jag  och J har flyttat till den nya lägenheten i skrämmande nog samma stad som min far. Vi är dock överrens att vi kommer inte bosätta oss fast här för evigt utan ev flytta till Norrköping eller liknande stad. Vi får närmare till stockholm, alla flygplatser plus vi får även lättare att hälsa på vänner.

Så jag kommer antagligen inte bo i småland i mer än högst ett år, allt beroende på vad vi hittar för arbeten och sånt. Jag har tom. kommit fram till en utbildning som man kan få via arbetsförmedlingen som jag kanske ska försöka gå. Nämligen en i kundservice, kan nämligen se mig som en person som kan jobba på kundtjänst och liknande eller tom i reception. Åtminstone kan jag jobba med människor och det är det jag verkligen vill och jag kan göra en skillnad för folk också.

Så förlåt att jag har låtit bloggen samla damm ett tag.

 

Kram

Kommentera

