Gratis smakar bäst (eller hur är det?

I julklapp av friskis fick jag 2 gratis biobiljetter som kan användas när jag vill + 2 gratis popcorn menyer. Nu ikväll ska jag och J gå på In the darkest hour och eftersom vi har dessa biljetter så kommer vi eventuellt bara betala för bokningsavgiften för dessa biljetter.

Ska bli kul att få se en film med aliens där man egentligen inte får se dem. Dessutom kan ett biobesök alltid vara kul oavsett om man betalar eller ej. Misstänker dock att vi kommer hamna på en restaurang innan för att äta, om jag inte anser att det blir för sent pga att han och två klasskamrater är iväg på en sådan modell för en dag fotografering som han blev medbjuden på. Vi ska alla tydligen fika efter det och fika enligt J innebär en stor macka och en kopp te så vi kommer inte direkt vara hungriga efter det besöket. Uppdaterar däremot senare hur filmen var, det lovar jag.

Kommentera

