Farfar besökte mig i en dröm (besök från andra sidan).

Jag får snart återuppliva min gamla besök från andra sidan blogg tror jag. För annars kommer denna få sådana inlägg fler gånger känns det som.

Inatt hade jag en dröm som jag tror började som en vanlig dröm fram tills att min farfar dök upp som en ande i min dröm och berättade att han hade det bra där han var och att jag inte behövde oroa mig för att folk inte kunde fira mig helgen innan min födelsedag eller runt omkring (släkten) då jag fyller år på måndag. Det hela slutade med att jag vaknade upp gråtandes och kände verkligen att det var han som hade besökt mig.

Har aldrig haft en dröm med honom som jag kan minnas ens då han var levande och att denna dök upp under Samhain natten och dessutom två dagar innan hans födelsedag tar jag som ett tecken. Jag behöver inte oroa mig över att min 25e födelsedag blir utan släkten eller ens utan honom. Han finns hos mig ändå.

Har varit berörd av drömmen under hela dagen och nu den 3e november kommer ett ljus vara tänt för honom för då skulle han blivit 88 år.

Kommentera

