Äntligen hittade jag min termosmugg.

Jag har under de sista veckorna insett hur bra det kan vara att ha en termosmugg, vissa mornar hinner jag helt enkelt inte dricka mitt te då jag ska iväg till en förskola för att vikariera. Andra dagar kanske jag bara känner för att ha den då jag jobbar och ska stå på en förskolegård i några timmar. Om vanliga fröknar kan stå där med sina kaffemuggar så kan jag ha min termosmugg.

Jag har som sagt vad kollat genom de flesta butikerna jag har kunnat hitta, både claesolsson och åhlens hade samma typ av mugg. En utan öra att kunna hålla i. Ungefär som denna:

Skulle nog hellre skaffa en traditionell termos än just den.

Hittade dock en i denna sorten på högskolan av alla platser. Hellre går jag och gör reklam för högskolan än att jag inte får mitt öra att hålla i.: Tror dessutom att den var ca 40 kr billigare än de andra, fick endast betala 46 kr för min och den var precis lagom stor att dricka ur. 🙂

Nu blir det att njuta av helgen med lite chips, kanske en film och så tsatsiki 🙂

Kommentera

