Så var det svåra att ta det lugnt.

Jag kan ha lätt för att ta det lugnt då jag inte är förkyld men när jag väl är där så vill jag helst göra massor, gå iväg och få mycket gjort. Men efter gårdagens jobbande i en förskoleklass trots feber och hemsk förkylning så har jag bestämt mig för att ta det lugnt. Visst jag lyckades ta mig till min jobbcoach vilket inte heller kan ha varit det smartaste. Men jag försökte iaf.

Nu bli det nog dock att leva på blåbärssoppa + fruktsoppa under de närmaste dagarna. För de få gångerna igår som jag försökte äta fast föda tex skolans lasagne men även korv stroganof så blev jag illamående. Så blåbärssoppa och yoghurt får det bli under de närmaste dagarna så jag på fredag kan gå ut och äta med friskis på kvällen.

Kommentera

