Kommuner vet allt hur de ska göra saker förvirrande.

Har ni någonsin fått en lönespecifikation och faktiskt börja fundera på hur kommunen har tänkt när de har skrivit den? Det har nämligen jag fått idag, tror den förra jag fick av dem var lika förvirrande.

Dagens är däremot så lagom förvirrande så efter ca 4 gångers tittande har jag förstått min timlön men inte hur mycket jag faktiskt kommer få i lön.

(Jo jag fick hjälp av en vän som löste problemet men jag ser inte helt lösningen själv än).

2 thoughts on “Kommuner vet allt hur de ska göra saker förvirrande.

Kommentera

