Kan jag verkligen vara så otursförföljd?

Nu för 3e gången detta året har en propp gått i proppskåpet på exakt samma plats med. Första gången var det pga min quickgrill som brände hål på sin sladd, andra gången minns jag inte, men jag misstänker att två saker var igång samtidigt. Denna gången samma visa igen, våran micro och vattenkokare var igång och poff så försvann elen.

Imorgon måste jag ringa till hyresvärden för detta och se vad som kan göras åt det, alternativt hur mycket jag tvingas betala för det. För J anser att allt sker när jag är i köket och då måste jag betala för det (om det behövs).

Lagom kul, jag får väl ta min kopp te och min frusna muffins och sätta mig med boken jag tänkte läsa eller något. Eller helt enkelt gömma mig under filten och hoppas att folk glömmer bort mig.

Kommentera

