Var jag verkligen så osäker?

Jag vill börja med att säga att under ett av mina allra första friskispass som värd, så skulle jag hjälpa en att logga in trots att hennes kort inte var med, jag letade säkert hur många gånger som helst i vår funktionärspärm innan jag ringde till friskis för att fråga. Fick ett ganska surt svar från en om att jag borde kunna det. Visst jag håller med henne, men under min praktik hade jag aldrig gjort det, dessutom blev jag väl lite småstressad över att inte hitta det. Sedan blev det inte bättre då jag skulle skriva in en ny medlem. Men jag lärde mig av erfarenheten, visste jag det inte innan dess så vet jag det nu.

Fick ett mail om ett möte vi som är värdar på det stället ska ha nästa vecka, i bifogade mailkonversationer som dessutom ingick märkte jag tydligt att de hade diskuterat mig och den lilla händelsen. Kan  tillägga att jag dessutom tidigare idag fick ett mail från huvudfunktionären för mig som undrade vad jag tyckte det gick för mig. Svarade ärligt att det gick bra när jag kunde kolla i pärmen om jag kände mig osäker. Den pärmen är dessutom framme varje gång för att jag inte ska missa något med städningen, för det är ju dumt om något missas och jag får skäll.

Så från en stressig och konstig jobbdag (pga dubbelbokningar av jobbpass) och bärandet av massa 1-3 åringar känner jag att jag behöver vila i några timmar för att den ev ska bli som vanligt igen.

 

Kommentera

