Mycket är det som ska strula (nu tänker jag vara förberedd)

Jag har fått nog på att saker och ting ska strula för mig. Bla. ska det vara strulande bussar då jag väl ska jobba som vikarie någonstans här i stan, bara några få gånger har inget hänt när jag ska på bussen på morgonen. Strular inte det så är det helt klart tekniken, datorer som blir konstiga, mobiler som stänger av samtal och ja helt klart även kortterminaler i affärer som blir konstiga.

När det gäller det sista så drabbades jag tidigare på willys, hade innan tagit ut 500 kr, visste att pengar fanns kvar, ska sedan betala ynka 38 kr med kortet och då blir det fel, för att pengarna inte kan dras. Stackars J fick låna mig de pengarna innan vi kunde gå hem med all mat.

När jag kom hem så insåg jag att jag visst hade pengar kvar och att inget strul fanns hos Swedbank. Vad som hände vet jag fortfarande inte. Bara det att jag ogillar strul.

Kommentera

