Dags för ännu ett vuxenpoäng (känner mig dock inte så vuxen).

Jag får erkänna att jag har en kalender som jag försöker ha med mig lite då och då för har jag möten så ska jag oftast skriva ner nästa tillfälle i något block som jag sedan sällan hittar. Vilket i sin tur gör att jag blir chockad när jag får reda på när mötet väl blir av, eller så ringer folk och påminner mig.

Nu verkar det dock som min kalender används till att skriva upp de pass jag ska jobba i barnomsorgen kombinerat med alla friskispass som jag också ska jobba på. Så jag verkar gå från att skriva i den kanske en gång per månad till att ha saker inplanerade varje vecka fram tills ca v. 46. Lite skrämmande faktiskt. Men samtidigt spännande. Så jag ber om ursäkt om det blir för mycket prat om friskis, börjar jag med det så får jag väl starta en extra blogg om endast det. Eller kanske inte. 😉

Men jag hoppas att ni hitills har haft en bra helg åtminstone.

2 thoughts on “Dags för ännu ett vuxenpoäng (känner mig dock inte så vuxen).

  1. Att vara vuxen är inte så dumt (bara ibland) Så bra där…

    Och inte behöver du starta en extra blogg..Skriv här om precis vad du känner för.
    Hoppas att DU hade en bra helg?

    Kämpa på med både jobb och träning!

    *kramisar*

    • Nä det har du rätt i. 🙂

      Vad bra att höra, fast jag ska försöka att inte blogga endast om friskis (om jag nu tillbringar för mycket tid där). 😉
      Jag har faktiskt haft en riktigt bra helg, blev lite karaokesjungande efter festen igår. 🙂
      *kramisar*

Kommentera

