Hjälp oss hitta den bortsprungna katten.

Jag misstänker att inte så många smålänningar läser denna bloggen men ändå måste jag lägga ut detta ändå. För oavsett vilket djur som försvinner så vill man ju att det ska hitta hem. Absolut nu då det är mina morföräldrars katt som har försvunnit.

Mina morföräldrars katt Tusse har varit försvunnen sedan några dagar (ca 2-3), han är dock en sådan kattherre som sällan är borta mer än några få timmar. Nu vill jag därför be er om hjälp att hitta honom. Kanske har ni sett honom, eller känner någon som har gjort det. Så jag ber er att hålla ögonen öppna efter honom. Hittar ni honom så snälla ta hand om honom eller ja helst kontakta mig så jag kan vidrabefodra deras nummer till er, alternativt ringa dem själv.

Han är svart och har ganska lång fluffig päls. 🙂

 

 

2 thoughts on “Hjälp oss hitta den bortsprungna katten.

  1. Hoppas katten hittar hem igen

    Och jag tycker om smaken du hade om tv-serier, ser mest ströavsnitt men jao 😀 Tror inte jag har kollat in den här bloggen tidigare, så får börja göra det tror jag ^^

Kommentera

