Lagom roligt strul med tre.

Jag har både mobilt bredband och telefon hos tre. Har aldrig direkt haft något problem med dem förrens strulet nu. Jag ringde igår för att säga upp mitt ena bredband och fick reda på att de i trebutiken hade gjort fel. De skulle inte gett mig ett helt nytt abonnemang som de hade gjort utan förlängt mitt nuvarande och gett mig det nya modemet.

Tror ni att de ens tänkte så? Nä!

Nu idag ska jag få mitt nya simkort, får behålla mitt gamla abonnemang och ja det andra är uppsagt. Om jag får tillbaka pengar pga deras strul är däremot osagt än sålänge.

Men detta strulet skulle inte ens ha skett om jag själv får bestämma. Saker och ting ska lösa sig direkt.

 

Kommentera

