Börjar bli lagom tokig..

J tog sig äntligen till vårdcentralen i tisdags och inte nog med att de insåg att han behövde en 10 dagars pencillinkur, de även opererade tån. Så fram tills imorgon eller lördag så går han med ett stort bandage på stortån, men han kommer med andra ord få en bättre tå sen.

Inte nog med detta vi ska även ta oss ner till min familj men som det just nu ser ut så verkar alla biljetter vara lite väl dyra för oss, inte tala om att vi annars kunde varit påväg dit redan. Ska dessutom vara tillbaka i Gävle den 27e så detta känns just nu lagom roligt får jag själv erkänna.

Om jag mot förmodan får hjälp av de på sjs butik på stationen här i stan så kanske de kan hjälpa mig att få ihop en specialresa som åtminstone blir lite billigare. Jag hoppar med glädje av i någon liten håla mitt i ingenstans, bara vi kommer till småland för under 500 lappen (för en person).

Kommentera

