Garanterat den hemskaste dagen hitills.

Börjar misstänka att jag har ätit något som jag skulle låtit bli igår eller i förrgår, för J mådde dåligt igår och idag har jag bokstavligen mått illa. Har knappt ätit något vilket inte direkt gjorde det bättre. Efter att ha blivit bekant med Ulrik så mår jag nu lite bättre, kunde tom känna smaker av vår soppa.

Är dock inte särskilt förtjust i att det sker några dagar innan en viss rockfestival här i stan som jag ska på. Men har jag tur så är det bara någon matförgiftning för magsjuka vill jag knappast ha. Inte nu, inte alls.

Misstänker att resterande del av dagens föda består av någon slags soppa för annars lär det inte gå bra, visserligen är all hunger borta men ändå.

Kommentera

