Tillbaka till verkligheten igen

Har nu varit tillbaka i Gävle sedan i måndags kväll och jag får erkänna att det är en speciell känsla att kunna sova i sin egen säng, ha fri tillgång till en garderob och en möjlighet att duscha hur länge man vill.

Med andra ord är det härligt att vara i Gävle igen, trots att jag visserligen inte är så förtjust i grannarna men det är mer positivt än negativt. Absolut då min utbildning hos friskis har börjat. Har gått första delen (av 3) och även haft min första praktikkväll. Stora fördelen med att nu vara engagerad där är att jag får ett gratis allkort så jag kan träna allt. Absolut om jag ska tipsa folk om träning som kan passa dem.

Behöver jag nämna att äta vid de tiderna vi vill och få mer än ett lagat mål mat per dag är härligt med?

2 thoughts on “Tillbaka till verkligheten igen

  1. Förstår att du tycker att det är skönt att komma hem!

    Hoppas att din sommar blir underbar och att du får chansen att vara lite ledig och njuta!

    *goa sommarkramar*

Kommentera

