Nä nu går jag i ide

Hemtentan är in mailad, visserligen två minuter sent, men den är inne. Sista 10 minutrarna satt jag i ren panik, inte för att jag inte var klar utan för att ett citat inte hade litteraturhänvisning och när det väl var fixat så hade jag knappt 5 min på mig att skicka iväg mailet. Tro det eller ej men min internetuppkoppling vägrade ladda så jag fick starta om modemet och sedan i panik skicka iväg essän. Nu tänker jag officiellt undvika allt som heter retorik på ett bra tag. Jag hoppas bara att den är godkänd och dessutom vill jag helst bara gå i ide nu.

Jag har stressat och kämpat och med ljudet av folks studentflak några kvarter bort så är det ganska svårt. Men just nu lutar det mot att ställa sig och diska för jag borde ju slappna av genom att diska och lyssna på en ljudbok. Annars så ber jag J slå mig i huvudet med en stekpanna för vila det ska jag. Nu är det helg och snart börjar planeringen inför resan till Js föräldrar.

2 thoughts on “Nä nu går jag i ide

Kommentera

