Kan det bli värre? (visst kan det men jag vill inte)

Har fortfarande inte helt börjat skriva på tentan, börjar dock förstå hur jag eventuellt ska skriva på den vilket är ett stort plus i min bok. Men inte nog med att jag känner att jag har den att hålla på med, min vagel jag fick för några dagar sedan har blivit värre (vid undre fransraden), nu har även en vagel börjat dyka upp på ögonlocket med. Så skulle det inte vara för att jag måste ut lite denna veckan så skulle jag stanna inne helt klart. Men tyvärr måste jag till öb, måste till arbetsförmedlingen på fredag också.

Att jag börjar oroa mig över resan till Js föräldrar nästa vecka gör inte mitt lugn särskilt lätt att hitta heller. När vi var där över jul och nyår fick jag leva på en icke laktosfri kost vilket självklart fick min mage att strula. Nu fruktar jag för att jag ska få göra det igen, inte fullt så kul då min mage har blivit känsligare. Nu kan jag ju inte äta glass ens. Så undvika såser, endast äta mackor till frukost och ja se till att undvika allt med mjölk i sig blir en ganska torr och tråkig ledighet. Om jag då inte får J att förklara för sin familj när han ringer dit och berättar att vi kommer om att jag då inte tål det.

2 thoughts on “Kan det bli värre? (visst kan det men jag vill inte)

  1. Har samma problem med svärföräldrarna…=( tyvärr.. Jag har varit tvungen att avsäga mig den bekantskapen och låta bli att följa med dit. Det fungerade faktiskt riktigt bra!, nu pratar vi bara i telefonen om det är något som hänt. Tråkigt är det men skönt att ha släppt taget om dom. Kramizar från Sarah

    • Låter lite tråkigt att avsäga sig bekantskapen men tur att ni pratar i telefon åtminstone.

      Men jag ska få J att säga det till dem, eftersom han inte sa något sist. Jag vill må bra under de veckorna.

      Kramizar

Kommentera

