Äntligen har jag hittat en tunika som passar

Jag har sedan tunikorna har blivit moderna försökt hitta en som passar mig (säkert 2 års tid nu minst), men fram tills denna veckan har alla fått mig att se gravida ut. Förutom det fyndet jag då gjorde på Gina Tricot. Jag är dessutom långt ifrån att följa modet men denna var både snygg, kändes ganska slapp och den var även bekväm.

Om det blir en ganska stor rea vid midsommar så kan jag lova att jag tänker köpa en i ännu en ny färg.

Nu ska jag bara hitta en snygg  kjol som kan passa till.

2 thoughts on “Äntligen har jag hittat en tunika som passar

  1. Jag älskar tunika som klädesplagg…Det är ett plagg jag trivs och känner mig fin i..Så vad bra att du också hittade en som just du gillar…

    Ha en härlig dag!

    *kramar i från Ullis*

    • Jag börjar förstå varför folk gillar dem. De sitter inte åt så man känner sig avslappnad i den samtidigt som man känner sig fin.

      Desamma 🙂

      *kramar tillbaka*

Kommentera

