Mycket att göra helt plötsligt men lite glädje med.

Har idag tappert fått resa till Ikea för 2a gången denna veckan, var där igår och lyckades köpa fel sorts lampor, idag åkte jag dit för att byta till rätt sort. Så nu kan vi officiellt ha tänt i alla rum utan att behöva ha svårt att se det vi läser eller skriver. Vilket är riktigt härligt.

Dessutom ringde hon från friskis idag och frågade om jag fortfarande var intresserad av att vara fuktionär hos dem. Så jag ska möta henne på tisdag vid 15.30. Ska bli kul, får hoppas att de fortfarande tycker om mig när de har fått reda på mer om mig. Fast det borde de nog göra, jag ljög åtminstone inte i tappret jag skrev på (då de ville veta lite om mig).

Tyvärr kommer den närmaste veckan, eller åtminstone fram tills den 10e juni vara stressig pga min vetenskapliga essä som jag ska skriva. Dock måste jag läsa ett antal sidor från 4 olika böcker så de närmaste dagarna består av att uppdatera mig då det gäller Modern retorik.

Men det är en bra dag åtminstone och det känns som om allt kommer gå bra.

3 thoughts on “Mycket att göra helt plötsligt men lite glädje med.

  1. Härligt att du fick rätt lampor till slut. Kan ju vara bra att se vad du läser=)

    BS:Tack för dina goa ord! du gör mig jätteglad.
    kramizar fina du och hur gör du glada gubbar????=)

    • Ja det var det verkligen. Precis, jag vill inte få huvudvärk för att jag inte kan se vad jag försöker läsa. 🙂

      Det är så lite så ^^

      Jag använder : ) (utan mellanslag) och : D 🙂

Kommentera

