Bara vänta att se.

Jag mailade friskis och svettis, fick gå på en informationsträff om föreningen och även vad det betydde att vara funktionär. Fick skriva på en intresseanmälan och väntar nu på att de ska höra av sig nästa vecka för att de ska möta mig. Går det som jag hoppas så får jag den 28e juni börja utbildningen för att vara värd. Ska faktiskt bli kul.

Innan informationsträffen så tog jag en härlig promenad genom en av parkerna här i stan, bort mot högskolan (för att låna kurslitteratur så jag kan göra hemtentan jag ska vara klar med den 10e juni). Passade på att ta lite fina bilder som jag faktiskt blev nöjd med.

Kommentera

