Ny här på wordpress.

Som det kanske syns med de gamla inläggen så har jag innan bloggat på aftonbladet, har gjort det sedan 06. Men nu när aftonbladet lägger ner sin bloggsida så har jag flyttat den gamla bloggen hit och ska fortsätta som förr.

Jag heter Linda, är en tjej på 24 år och bor i Gävle. Då jag för tillfället är arbetslös så är min blogg min tillflykt från den tråkiga vardagen och den ger mig också en chans att få skriva av mig vad jag tycker och tänker om det som händer runt mig eller det som rör sig i mitt huvud.

Har innan försökt blogga på expressen, blogspot och livejournal innan jag hamnade på aftonbladet. Min livejournal blogg finns kvar dock så är den bara om mitt kreativa skrivande. Denna handlar om allt annat.

Men jag hoppas att resterande inlägg inte kommer vara så förvirrande som detta är.

4 thoughts on “Ny här på wordpress.

  1. Hej Linda, försök få upp rss grejen på bloggen, då kan man abbonera sas.
    På min blogg så behövs den länken till vänsterspalten, då ser jag vilka som senast skrev ett inlägg osv. Säkert andra som vill hänga med också 🙂
    Önska dig en trevlig helg i Gävle med omnejd. Min son ska upp till Hamrånge nästa vecka, till farmor innan han drar iväg till USA.
    Å vad ska han dit å göra? 🙂
    Gifta sig, den rackarn eller stackarn haha
    Mvk (medvänligakramar)

Kommentera

