Konsten att sova på en wellpur kudde

Jag köpte som sagt vad en sådan kudde igår, efter förslag ifrån J som ansåg att det skulle ge mig en bättre nacke. Har haft ont i axlarna så länge jag kan minnas, minns knappt när de inte har varit ömma. Men nacken har gjort ont de sista månaderna.

Så de gamla kuddarna las undan så jag skulle kunna sova på denna nya kudden istället. I vanliga fall försöker jag hitta det mjukaste hörnet och sedan somna. Det tog mig ett antal snurrningar innan jag kunde somna, sedan sov jag mer eller mindre konstant till klockan 5 då jag vaknade, från 5 och tills nu har jag vaknat en gång per timme och tvingats snurra runt.

Om en vecka borde jag ha vant mig vid kudden så jag slipper vakna i omgångar. Men jag ångrar inte mitt val.

4 reaktioner på “Konsten att sova på en wellpur kudde

  1. God morgonJAg har oxå problem med kuddar. Vi har nog 6 stycken i sängen men det är bara 2 som duger att sova på enligt mig, 1 har jag till att lägga mobil o lypsyl under så de inte kommer bort och de andra 3 har mannen fast han använder nog bara 1 eller 2.Tror jag ska se till o köpa nya istället så ALLA är sköna ;-)Svar: Tack, angående bilderna. Små grönomoråden verkar vara vanliga i närheten av där man bor men de tycker jag räknas oxå, grönt som grönt ;-)Ha en bra dag // Tess

    • God morgon.Jag tror det kan vara så för många personer. Du får göra det, så har du många att sova på sen. :)

Kommentera

