Blev chockad när jag hittade något på rean..

Jag var fast vid att det inte skulle finnas några vinterkängor kvar åt mig på Intersport till en vettig slant, men när jag kom dit så var de första skorna jag hittade precis de jag kunde tänka mig att ha av de 3 paren jag testade. För hur ofta behöver en tjej som aldrig åker skidor en after ski sko? Ja precis, den killen hade nog fått fel uppfattning om mig, jag åker aldrig skidor. Men jag är helt klart nöjd med mina 590 kr skor. Visserligen fick jag 500 kr av mamma för att köpa skor för, men med 90 kr själv utlagda så älskar jag dem.

Nya vinterskor

Efter intersport gick jag in på lindex för att kolla om de hade några snygga underkläder på rea, det slutade dock med en bh som inte var på rea men den var åtminstone svart och simpel vilket jag faktiskt behöver. Har bara svarta med spets just  nu.

Lindex Shop Online - Multifunktions BH( Bilden är tagen ifrån lindex shop online) 

Trots att dagen kanske blev dyrare än planerat så anser jag att en ny BH fortfarande är något man behöver till nyårsfirandet. Eller hur?

5 thoughts on “Blev chockad när jag hittade något på rean..

  1. jodå klart att du ska ha nåt nytt till nyår…Jag ska på rean imon och kanske blir det en BH. Men jag jobbar hela nyår så jag får festa en annan helg.Hade de mycket på intersportrean?

    • Ja det har du rätt i. Jag lovar att du nog kommer hitta något där.Men tänk så du kommer må bättre än de som festar under nyåret.Det verkar ha ganska mycket kläder, skor och mössor och annat. Så skrämmande nog hade de mer att rea ut här i stan än ja lindex. 🙂

  2. Ah jag brukar hitta kläder på intersport…gör nog det imon oxå. Ska nog titta in på lindex me och dra en repa på köpcentrat A6…

Kommentera

