Vaccination och förkylning

För en gångs skull börjar jag inse att jag nog har en smula humor. Har sedan i söndags varit förkyld med feber, rinnande näsa och nysningar som får dvärgen Prosit att kunna slänga sig i väggen. Det är andra dagen utan feber nu och innan tog jag sputan mot svinis.

 

Allt känns prima förutom att jag känner mig smått illamående och har svinont i armen. Fördelen med att vara förkyld och ha ont är att jag kan fortsätta att tycka synd om mig själv. Inget kommer förrändras ändå.

Nu hoppas jag bara att jag slipper få några biverkningar, för det har jag verkligen inte tid för just nu.

Men en förkylning + vaccinationen borde väl knappast få mig att må sämre. Eller hur?

2 tankar om “Vaccination och förkylning

  1. öhhh, jag hade också förkylning i kroppen när jag tog sprutan. Låg sedan halvdöd i tre dagar. Hoppas du slipper det…

    • Det låter verkligen inte kul.Det hoppas jag med. Men ligger jag halvdöd så hoppas jag att familjen ser till mig ordentligt.

Lämna en kommentar