Katten Nisse gästbloggar om livet och allt möjligt.

Hatar inte ni också när människorna försöker få er att bli med på ett foto, med sina konstiga kameror som alltid blixtrar till så man får ont i ögonen.

Jämt ska människan försöka få mig på foto, det är inte kul längre. Det var roligt då jag var liten och inte visste bättre.

nisse1

Då är det bättre att kolla ut genom fönstret och se vad det händer för spännande där ute. Fåglarna är mycket intressantare än vad hon är.

Nisse2

Okej jag vänder väl mig mot henne, men det är bäst att blunda och räcka ut tungan så hon förstår att jag inte gillar det.

 

Nästa gång kommer jag springa iväg när hon försöker sig på samma sak.

5 thoughts on “Katten Nisse gästbloggar om livet och allt möjligt.

    • Jag håller verkligen med dig. Det är tur att alla inte gillar samma djur, det skulle bli jobbigt med bara katter eller hundar :)Ja 🙂

    • Det låter inte alls bra. Nisse försökte äta på blommorna då han var yngre. Numera sätter han sig på tomtarna varje år. Vi har massa minitomtar i hallen som ständigt ligger ner. =)

Kommentera

