Sjuk precis då jag inte har tid med det.

Luciaövningen börjar imorgon, det är massor med simmet som jag ska ha koll på, under tisdagen ska jag bli vaccinerad för bacon influensan och på lördag åker jag iväg med simmet för att alla ska lära känna varandra bättre. Inte nog med det, jag har planer att umgås med J så mycket jag kan.

Istället för att bara göra allt det så ligger jag just nu i sängen förkyld. Har nästäppa, feber (känns åtminstone som det), enorma nysningar och ögonen rinner. Allt detta gör att jag känner mig mindre mänsklig än vanligt. Perfekt om jag mot förmodan ska ha filmkväll med honom. Jag orkar för guds skull knappt gå runt i lägenheten utan jag har bara lust att sova.

Bara synd att mamma åker iväg till Kosta med jobbet imorgon, det betyder att hur sjuk jag än känner mig, så finns det ingen som kan tycka synd om mig.

sjuk

2 thoughts on “Sjuk precis då jag inte har tid med det.

Kommentera

