Jag har bestämt mig, jag ska ha en helix (piercing)!

Efter att ha pratat med en vän via nätet igår då han visade sina nya piercings bestämde jag mig för att skaffa den efterlängtade piercingen. Den är på ett ställe där inte ens min pappa kan skälla ut mig för. Öronen är för guds skull ett ställe där man sällan visar upp hela tiden och har jag nedsläppt hår så syns det inte.

Därför ska jag skaffa en helix.

helix

 

Så *trust* nu vet du hur en helix ser ut. Och dina tatueringar är fortfarande ursnygga.

 

 

4 thoughts on “Jag har bestämt mig, jag ska ha en helix (piercing)!

  1. Jag har en sån ,exakt där 🙂 men hade ingen aning om att det hette ”helix” 🙂 Gör en sån nu, jag tycker det är skitsnyggt!!!!Ha en bra helg!!!! Kram

  2. Det är verkligen superduper snyggt, känner flera som har det (:Själv ska jag satsa på tatuering.Någon gång.Kan inte bestämma mig för vad och vart den ska sitta :/ Knepigt,knepigt.

  3. Det enda var att jag gjorde en först! då stack dom fel?!! Hade svinont! fick ta ur ringen…gjorde om det då visade det sig att dom stuckit i brosket på nåt sätt! så jag fick göra ett nytt hål lite längre ner..men det blev bra! Godnatt!!

Kommentera

