Har inte mått såhär bra på länge

Har funderat på att besöka en psykolog för att prata av mig och kanske på så sätt må bättre. Men jag tror inte det behövs längre. Han jag hade en dejt med i fredags umgicks jag med nu ikväll och jag har upptäckt hur bra han får mig att må. Ser vi en skräckfilm så håller han om mig så jag känner mig säker, han får mig att våga vara mig själv och som sagt vad jag mår bra.

 

Har inte mått bra mentalt sedan farfar dog i början av sommaren så han har verkligen hjälpt mig på 2 kvällar. Dessutom har vi konstaterat att vi ska ta det lugnt och lära känna varandra innan vi börjar med ett förhållande. Ingen av oss kan i nuläget ens tänka sig att vi kommer hålla ihop i evigheter. Men vi trivs med varandra. Det är som sagt vad det viktigaste.

 

Krama mig

4 thoughts on “Har inte mått såhär bra på länge

  1. Åh vad härligt detlåter som!Och det känns ju seriöst när båda två faktiskt vill ta det lugnt ilära kännandet.. Det är inte pang på direkt utan ni ger era personligheter och tankar plats. Hm.. Jag hoppas du förstod vad jag menade.Sedan är ju iofs psykologer väldigt bra de med men det är ju bara och vänta och se omn det behövs eller ej.

  2. Åh vad härligt detlåter som!Och det känns ju seriöst när båda två faktiskt vill ta det lugnt ilära kännandet.. Det är inte pang på direkt utan ni ger era personligheter och tankar plats. Hm.. Jag hoppas du förstod vad jag menade.Sedan är ju iofs psykologer väldigt bra de med men det är ju bara och vänta och se omn det behövs eller ej.

Kommentera

