En annorlunda födelsedag..

Jag är van vid en fika med hela släkten, eller ja de närmaste släktingarna som bor i stan. Men idag var det lite väl annorlunda, vi var nere på en liten middag hos mormor. Så hur jag än vrider och vänder på det så är det ingen vanlig födelsedag. Jag vet att jag numera är 23 år gammal, är vuxen, men jag är fortfarande van vid att de kommer över för fika och att jag får presenter. Inte en lätt lunch och sedan gå hem för att vara ensam.

 

Allt pga detta så har jag numera gått ifrån brunt hår med smått röda stänk till att vara extremt rödhårig. För visst måste man unna sig något en ensam lördagskväll?  Det värsta är att efter den sk dejten igår så sitter jag här rastlös och har lust att bjuda över honom för att slippa vara ensam. Jag är van vid ensamheten egentligen, men jag vill ha någon att dela soffa med som INTE väger 6 kg, har mycket päls och mjauar.

 

Som sagt vad en annorlunda födelsedag. Nästa år åker jag likaväl utomlands så blir det helt annorlunda.

DSCN0729.JPG

4 thoughts on “En annorlunda födelsedag..

Kommentera

