Rävarna kan behålla sin färg, tackar vet jag rött hår!

Utan vidare eftertanke fick jag för mig att bli rödhårig igen. Kände inte för att dela samma färg med rävarna längre även om den faktiskt var fin. Nä det blev mycket bättre att vara rödhårig igen. Med andra ord inte den sortens röda som jag har på bloggbilden utan just ännu mer rödare och mörkare.

Enligt mig själv passar jag bra i det, vad resten av världen säger har jag ingen aning om.

red hair 1 red hair 2

Var tvungen att få håret i helt ljus för att visa själva färgen, för i vanligt dåligt ljus här i rummet ser det nästan svart ut. Så jag har nog faktiskt hittat min rätta färg, bara synd att ögonbrynen inte passar till färgen.

4 thoughts on “Rävarna kan behålla sin färg, tackar vet jag rött hår!

    • Tackar :)Jag får erkänna att jag faktiskt älskar den, nu när jag har vant mig vid den. Innan igårkväll var den mer rödsvart, men efter en dusch blev den lite ljusare. 🙂

    • Tackar :)Jag får erkänna att jag faktiskt älskar den, nu när jag har vant mig vid den. Innan igårkväll var den mer rödsvart, men efter en dusch blev den lite ljusare. 🙂

Kommentera

