Rävfärgat är fint, men inte som hårfärg. Har jag fel?

Jag har aldrig varit med om någon som har växlat mellan rävfärgat hår och mörkblont innan jag mot förmodan lyckades se detta fotot. Ja det är jag men jag är fortfarande en smula förvånad. Jag hade brunt hår med lite lätt stänk av rött i det igår om jag inte minns fel.

Rävfärgat

Men jag önskar er alla en underbar onsdag såhär på eftermiddagen. Ska nämligen senare idag gå iväg och se den nya Harry Potter filmen (HBP) och kommer antagligen skrämma livet ur de stackars liven som vill se den. Har beslutat mig att försöka klä ut mig till Harrys mamma.

4 thoughts on “Rävfärgat är fint, men inte som hårfärg. Har jag fel?

    • Det är det nog. Jag får hoppas det.Filmen var okej men inget att hänga i julgranen, tur att jag slapp att betala för att se den.Kram

Kommentera

