Klänningen som blev en kjol och vice versa.

Jag hittade med hjälp av min pappa den perfekta vita kjolen till farfars begravning nästa vecka. Tyvärr visade det sig då jag hade testat den och en lila tröja att det egentligen var en axelbandslös klänning. Tydligen var jag inte den enda som tänkte fel där. Tur det. Men det är fortfarande en smula pinsamt. Jag är glad över att ha hittat kläder till begravningen vilket jag faktiskt behövde, för det ska vara ljus klädsel och inte mörk som jag hade förberett mig på. Perfekt då jag hade bestämt klänning redan.

 

Kjol/klänningen

 

Till kjolen/klänningen blir det denna tröjan

Tröjan

 

För visst är detta tillåtna kläder på en begravning, eller har jag fel?

2 thoughts on “Klänningen som blev en kjol och vice versa.

Kommentera

